Regulamin Procedura składania i realizacji zamówień


 
Zamówienia są realizowane droga online przez stronę sklepu, mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. jak również telefonicznie 530 845 855

Właścicielem sklepu jest: „BARGER” Barbara Sołek Ul. Legionistów 4, 36-200 Brzozów 
NIP 686-163-52-23, Konto bankowe PBS 61 8642 1113 2011 9326 2446 0001

·         Zamówienie można składać  codziennie od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone do godz. 12:30 zostaną wysłane tego samego. Zamówienia złożone w dni robocze 
po godz. 12:30,  w soboty oraz święta będą realizowane  następnego dnia roboczego.

·         Warunkiem realizacji zamówienia przez sklep barger online  jest prawidłowo wypełniony formularz zamówienia.

·         Zamówienia w których  nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący 
e-mail lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.

·         Firma BARGER zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

·         Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym barger  podane są w PLN 
i są cenami brutto.

·         Firma BARGER wystawia  rachunek za zakupione towary.

·         Wszystkie wystawione włosy są naturalne, pochodzenia polskiego w większości ścinane przez Nas.

·         Towar można wymienić lub zwrócić  w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki 
w stanie nienaruszonym.

·         Koszty wymiany lub  zwrotu ponosi kupujący.

·         W przypadku złożenia zamówienia i nie odebrania przesyłki  pobranie  kupujący zobowiązuje się pokryć koszty wysyłki poniesione przez BARGER
 
(koszt wysyłki + koszt zwrotu nieodebranej paczki).

·         Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić stan opakowania. W przypadku, 
gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki 
w transporcie. W przypadku uszkodzenia lub braku towaru należy spisać protokół szkody w obecności kuriera.


Koszt dostawy

Przesyłka list polecony priorytet 10zł 
Przesyłka kurierska Expres48 (wpłata na konto) - 12zł 
Przesyłka kurierska Expres48 (pobranie)  – 15zł

Przesyłka kurierska Expres24 (pobranie) - 35zł